Verbeteringen & Klachten


Ieder bedrijf kan haar service & producten verbeteren. Hier is CityBlitz zich erg van bewust en wij willen je dan ook de mogelijkheid bieden om jouw feedback te geven. Als je het onderstaande formulier invult, zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Jij als koper zal een ontvangstbevestiging van de klacht / verbetering krijgen.

 

Hieronder het bericht van de partij waar wij van CityBlitz bij zijn aangesloten: 

"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."


Verbeteringen & Klachten formulier